Wednesday, May 7, 2014

Anastasija from Serbia

Leather pencil skirt



Suknja „olovka” kroja polako ali sigurno mi postaje omiljeni deo odeće, i nedavno sam kupila dve u kožnoj varijanti. Inicijalno sam želela da je kombinujem sa sakoom, ali mi je jako bio zanimljiv spoj ovakve suknje i džemperića. Crni outfit sam osvežila bordo detaljimačizmice i torba bile su u toj boji.


Pencil skirt cut is slowly but surely becoming my favorite piece of clothing, and I recently bought two faux leather pencil skirts, I adore them! Initially I wanted to combine it with a jacket or blazer, but to combine it with sweater was very interesting mix. I refreshed the black with burgundy details , boots and bag were in that color.




I was wearing:
skirt: Zara
bag: Oasap
boots: Primark
sweater: Blanco

Audrey Hepburn inspired outfit


 Audrey Hepburn mi je velika inspiracija kada je stil u pitanju, i njen način oblačenja mi je bio početna misao dok sam smišljala ovu odevnu kombinaciju. Uska haljina sa dužinom do ispod kolena mi je imperativ kada su elegantne haljine u pitanju i rešila sam da je uklopim sa šik punđom i retro kaputićem koji je odlično išao uz nijanse na kariranim cipelama. Tamne “cat eye” naočare za sunce (po kojima je Audrey bila poznata) i masivne minđuše stavile su dodatni vintage efekat na ceo outfit.
 Audrey Hepburn is a big inspiration to me when it comes to style, and her appearance was my initial thought when I was making this outfitBodycon dresses with a below the knee length for me is imperative when it comes to elegant dresses. I decided to wear a chic bun and retro coat that mached perfectly with shades on plaid shoesDark “cat eye” sunglasses and massive earrings were additional vintage effect to the whole outfit.

I was wearing:
dress: Ax Paris
shoes: Primark
coat: Sheinside
lips cluch: Oasap
sunnies: Wholesalecelebshades


Green Chick / Zelena elegancija




 Plisirana elegantna haljina i to u zanimljivoj zagasitoj nijansi zelene boje može biti zanimljiv preglod za novogodišnju kombinaciju, a upečatljiva ogrlica će još više naglasiti outfit, koji se ne može zamisliti ni bezelegantnih štiklica. Ali zato, ovaj zeleni prsluk od veštačkog krzna je potpuno neočekivani detalj, i daje poseban šmek celoj  odevnoj kombinaciji. Imam posebnu naklonost prema zelenoj boji zbog boje mojih očiju, i jako se lepo osećam u njoj, pa bih se rado umesto tipično crne haljine opredelila za ovako nešto za bilo koju elegantnu priliku. 
 A striking necklace or another striking piece of jewelery is a must for elegant outfit  and high heels also.This green vest was unexpected detail, and gives a special charm to the whole outfit, a final touch. I have aspecial affection for the green color because of the color of my eyes, and really feel good wearing it, so I’d gladly wear this instead of the typical black dress for any elegant occasion.
Haljina Factory outlet
Prsluk Factory outlet
Ogrlica Sportina
Cipele N Sport

All Pink Everything


 Za one koji se ne plaše da budu smeliji, ovakva haljina je pun pogodak. Crni oversized džemper na kopčanje može dati dozu opuštenosti u ovakvoj kombinaciji, dok crna bundica može još više da istakne eleganciju.Masivna srebrna ogrlica je upečatljiv komad idealan za sve posebne prilike dok ciklama cipele sa crnom čipkom mogu biti i detalj koji će istaći neku jednostavniju kombinaciju npr. skroz crne boje, ali su izanimljiva kombinacija sa haljinom u istoj boji. Zimi mi je posebno interesantno da nosim ovakve upečatljive i jarke boje.
 For those of you who are not afraid to be daring, this dress is a must. Black oversized cardigan can give you comfy feeling and make a more relaxed outfit with this dress, and black fur coat may highlight the elegance.The massive silver necklace is a striking piece perfect for any special occasion, and I can say that also for these cyclamen colored shoes with black lace detail. I particularly like to wear these striking and vibrant colors like this shade of pink  during winter.
Haljina N Fashion
Cipele N Fashion
Ogrlica Lindex

High Heels Friday Outfit


 Klasično crno beloj kombinaciji boja dodala sam sivu i upečatljive detalje – torbicu i cipele. Obožavam “olovka” modele suknji, a najzanimljivije mi je da ih kombinujem sa bajkerskim kožnim jaknama.
Happy Friday! I haven’t been so excited about Friday since last Friday. :)
I added a gray and vivid details – the purse and shoes to classic black and white color combination. I lovepencil skirts, and the most interesting to me is to combine them with a leather biker jacket.





I was wearing:
shoes: Oasap
bag: F21
crop top: Guess
jacket: Sheinside

Lace dress for New Year’s Eve 



 Pošto sam dobila dosta zahteva da napravim predloge za novogodišnje veče, evo jednog od njih. Ovu haljinu od čipke sam nosila za izlazak, ali bi svakako mogla da posluži i za dočekelegantna je i zanimljiva. Uz interesantnu frizuru i efektan nakit, mislim da je ovako nešto odličan izbor
 Since I’ve received a lot of requests to make outfit suggestions for New Year’s Eve, here’s one of them. I wore this lace dress for night out, but it could alsobe used for theNew Year’s Eve, as it’s elegant and interesting. With some festive hairdo and effective jewelry, I think something like this would be a great choice.


I was wearing:
dress: Zara
shoes:Dorothy Perkins
ring, necklace: Forever 21

Eclectic Blue / Plava suknja


 Plava je uvek bila boja koja me inspiriše, a mislim da ova upečatljiva suknja dolazi do izražaja u kombinaciji sa crnom. Pored bele, crna košulja je nešto što vi svaka devojka trebalo imati u garderoberu, volim ovu moju od providnog i elastičnog materijala, i odlično se kombinuje uz sve. Lep provod večeras za sve koji slave!:)
 Blue is a color that always inspires meand I think that this striking skirt is goes best in combination with all black. Like white, black shirt is something thatevery girl should have in the closetI just love this transparent one with elastic materialit goes well with everything.

I was wearing:
shoes: Primark
shirt: Chicorée
skirt: Versace 
headband  worn as bracelet: F21 

Little black outfit 


Autfit koji najbolje imponuje ženstvenosti za mene je oduvek bio onaj koji je uključivao usku suknju sa dužinom ispod kolenaizrez na leđima (leđa su meni lično jedan od najlepših ženskih delova tela) i naravno, visoke štikle. Ova elegantna kombinacija je namenjena za više prilika, onih elegantnijih naravno, pa se može nositi i za izlazakmodnu reviju ili neki sličan događaj, ali i za novogodišnje veče. Želim vam lep vikend. 

For me, feminine anf figure-flattering styles include outfits such as this one, tight but longer skirt, blouse with cutout on the back (the back is to me personally one of the most beautiful female body parts) and of course, high heels. This elegant combination is suitable for many occasions, the elegantones, of course, and it can be worn for going out, fashion shows or some similar events, and also, for New Year’sEve. Have a good weekend. 
I was wearing:
blouse:Scooter plus
skirt: Kookai
shoes: Oasap

Mesh Cut Out Front Midi Dress


 Mala crna haljina sa zanimljivim trendi detaljima, u elegantnoj dužini ispod kolena daje mnogo mogućnosti za kombinovanje. Čak i ako je kombinacija skroz crna (izuzev crvenih štikli), ona može biti jako upadljiva i zanimljivaOutfit dobija instant dozu upečatljivosti kada se ubaci kožna jakna sa nitnama koja se može kombinovati i uz opuštenije varijante i boyfriend jeans ali i uz elegantnije haljine i štikle. Volim da spajam zanimljive komade garderobe, a ova kombinacija mi je bila posebno zabavno “mix and match” iskustvo.



I was wearing:
dress: AX Paris
shoes: Zara
jacket: Julien Macdonald
bag: Love Riva
necklace: Guess

Varius outfit










No comments: